Kızlar merhaba, süt alerjisi geçip de elinde olan alerji mamalarına devam edenler var mı? Diyetimizi açtık ve bi sıkıntı olmuyo ama elimde mamalar kaldığı için bebeğim de mama içtiği için hala diyet mama kullanıyorum bi sıkıntı olur mu? 14 aylığız Evolvia RP2 kullanıyoruz