Eesay Merhabalar, bana Avent dışında pipetli suluk önerisi yapabilir misiniz kullanıp memnun olduğunuz marka-modellerden? 😻🌸
nursocum Eesay 9 aylıkken tomme tippe aldım aşırı memnundum şimdi 17 aylık oldu uzyspace 650ml istedim inşallah ondanda memnun kalırım değiştirmemin sebebi boyutu ☺️
Eesay nursocum tomme tippe leri ben de gördüm e bebekte çok güzel duruyorlar🐥 uzyspace e de bakacağım şimdi hemen çok teşekkür ederim🥰🌸🌸
Eesay nursocum bu dimi sizin bahsettiğiniz? Çok beğendim ben de ama e bebekte, jokerde satışı var mı bilmiyorum
Aka2520 Eesay nûby diye bi marka e bebeğe bi bakın isterseniz yorumları da çok güzel. Asla akıtmıyor ve içmesi çok kolay. 50 TLydi fiyatı ben çok memnunum
Eesay Aka2520 nuby alacaktım geçen gün bende beğendim görünüş ve fiyat açısından ama emin olamamıştım çok teşekkür ederim 🌸
MelekAnnesii andjxjdn o zaman kaldırıp bir sure sonra tekrar deneyin bende 14 aylıkken pipetle icirmek istedim ısırdı mantığını kavramadı kaldırdım 17 aylıkken tekrar denedim ve ilk seferde çekmeye başladı 🥰
nursocum andjxjdn benim oğlum emzikte kullandığı için emziği verirken hemen geri çekip suluğu verdim emdi emince su geldiğini anladı 9 aylıktan beri 3-4 kat daha fazla su içiyor
Eesay elifiii aventin biberonlu suluğu da deli gibi akıtıyor assslla elimi bile sürmem çok haklısınız
gizemhifanur Eesay wee baby aynı avent aynı nuk model olarak en uygunu işlevler zaten aynı 120 tl verip avent alcağıma weebaby aldim 50liraya kalan parayla da 2 takım aldım 🙂🙂
Eesay gizemhifanur nuk biberon uçlu olandan kullanıyorum şuan çok memnunum ondan 7-8 aydır taş gibi. Ama artık diş kaşıyıcı olarak kullanıyor ucunu🤦🏻♀️😂 wee ye de bakayım çok teşekkür ederim 😻🥰