Crnuraz2021 Kızlar sezaryen doğumla mi alakalı bilmiyorum ama önceden böyle bir ağrım yoktu simdi ayaklarım özellikle tabanım çok ağrıyor . Bu durumla karşılaşan bir çaresini bulan var mi ?
Guldn Crnuraz2021 doğum yapalı 7 ay olucak nerdeyse . Her sabah ben de yataktan kalkınca üzerine basamayacak şekilde ağrım oluyor gün içerisin de geçiyor ama nedenini bilmıyorum 😒
Beyazpapatya7 Guldn bende şuan aynıyım bende doğum yapalı 7 ay oldu romatolojiye gittim şimdilik birşey çıkmadı MR verdi sonucuna bakıp karar verecekler. Benim el bileklerimde de ara ara ağrı oluyor.