kerem_imm evimize yakın çok güzel kreş var . Çok hevesliydi.. gittik baktık begendik .. bi kaç gün gitti fakat oyun alanı için gitmek istiyordu. Öğretmen çok fazla etkinlik yaptırdığı için (karton kesmek,resim yapmak) gibi gitmek istemedi . Sürekli oyun alanında durmaais da mümkün değil .. haliyle şuan da gitmiiyor .