Kızım pazartesi günü 3 aylık olacak mama ile besleniyor arada sütümü sağıp veriyorum arada emzirmeye çalışıyorum. Kızımı 3-4 saatte bir beslemeye çalışıyorum ama her seferinde beni 1 saat uğraştırıyor zorla 20-30 cc yediriyorum resmen bazen çok güzel 90 içiyor bazen 60 bu durum beni fazlasıyla yoruyor doktora götürdüm tahlilleri temiz kilo artışı var. Merak ediyorum bu durum beslenme reddi midir ya da bu sorunu nasıl çözerim