Ozge04858 1ay 23 günlük oglum var cok korkuyorum surkeli aralıksız bi şekilde sicriyor defalarca yanında sessizce geçsem bile aynı nası duzelir
Yasemin_06 Ozge04858 ayy tobe yarabbim sicriyoyo farklı şekilde okudum 🥴🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Kundak yap cnm kollarından sıkıca bide oku sürekli ewladini Felak nas eksik etme üzerinden
Benanneyim Ozge04858 canım kundak yap bebekler geneldi elleri oynayınca korkarlar kundakla hem rahatça uyurda
ecemm-6161 Ozge04858 canım bebeğim sıçraması bebek doğduğunda kendini boşlukta hissediyor ondan kaynaklanıyor kundak yap ellerini bağla ayaklar serbest kalsın yarım kundak yap
Missyloves Ozge04858 başına kuranı kerim koyun okuyun en ufak sese algıları çok açık beyaz gürültü dinletebilirsin uyuyoken şuan dünyaya yeni adepte oluyor kendi ellerinden bile korkabilir o yüzden de sicriyo yarım kundak yapın yada yan yatırın azalacaktir
Bebegimm1 Ozge04858 cok normal kundak yap diyenler olmus ama bu zaten gecici bir şey oldugu icin kundaga boşu boşuna alışmasın kundagi biraktiginizda yine başa dönersiniz bu sefer kendisini korkutur kundaksız uyumaz 😊