Alpbeybi Ceren255 gül suyu, masaj için bebe yağı kullanıyorsanız kullanmayın losyon tarzı şeyler kullanın. Ben Mustela Stelatopia ve Mustela Cicastela’dan çok memnunum. Hemen geçiriyorlar 🙌🏻 Bioderma Atoderm de olur. 3 4 kere suya sokun günde
Tugbae Ceren255 bizimde bitmiyor isiliğimiz bir türlü gül suyu , hergün duş , sudocrem , bepantol , şampuansiz yıkama hepsini denedim ama yok çözüm bulamıyorum
Medusafer Ceren255 evde 24 saat klima çalıştırıyorum ve kizim sadece askılı zibinla duruyor günde 2 defa da duş aldıriyorum mustela steletopia şampuan kullanıyorum ama her duşta kullanmıyorum çoğu zaman sadece suyla yıkıyorum isilik problemi yaşamadım
Bebegimm1 Ceren255 sık duş aldirin ben hic bir sey sürmedim gözenekleri tıkamaya gerek yok dedim eviniz serin olsun sadece atletle dolassın gecede ustunu ince muslin ile ortun ben cok sicaksa örtmezdim mesela ev serin olursa isilik olmaz aslinda yani evin ısısını ayarlamaya çalışın derim
anne0666 Ilık su ile yika sabun sürme vücuduna pamuklu bez ile kurula bunu 2saatte bir yap terledikce artar ılık duş hemen gecirr
Ceren255 anne0666 aslında hergün yıkıyorumda bi kere ama bikaç defa sokuyim hasta olcak diye korkuyorum hemen nem kapıyo hapşurmaya başlıyo
Esrasimay Ceren255 rica ederim bence yakmaz yorumlarda da iyi geldiğini okumuştum bizim boynu kızardığında da hipokort krem yada mustela cicestela da kullanabilirsin demişti
anne0666 Ceren255 siz bilirsiniz ben ılık su ile yıkadım asirydi. Pamuklu bez ile kurulayın ince giydrdim çok azda pudra ile masaj yaptm geçtik dilerseniz pudra ile masaj yapın inc giydirin
Ceren255 Alpbeybi bebe yağı var onu kullanıyim ozaman hiç almadım o kremden hematan bebentol popolin eb sonda stocrem kullanıyorum aslında kuruyuyoda yeniden çıkıyolar
anne0666 eylulberen vallaha ben öyle gecirdm coksukur daha olmadı benimki öneri yapio yapmamak size kalmış aldgm cevab ılık duş ve pudra
eylulberen anne0666 tabi ki öyle,ben doktorların aktardığını söyledim zaten geçmiş olsun miniğinize ☺️
Ceren255 anne0666 daha öncesinde boynunun altında kullanmıştım pudrayı geçmişti ama pişikti isliği geçirirmi bilmiyorum ama deniycem çocuğumun poposunun arkası bezin içinde olan kısmı yara gibi olmuş hastaneye gitcem doktor illa bi ilaç verir
Ceren255 Medusafer canm klima çok zararlı diye biliyorum ona rağmen denedimm ertsi günü sümükler çenesindeydi 🤷♀️ benimkimi kibar anlayamadım 🤔
Medusafer Ceren255 direk üzerine vurmadığımız surece sorun olmaz ben temmuzda dogum yaptım çocuk doktorumuz klima calistirmami ve sadece zibinla durmasını söylemişti hep onu dinledik şimdi 1 yaşında hiç problem yaşamadım bebekler sıcağı sevmez çocuğu pişirme der hep doktorumuz