Bebeğim daha 3 aylık. Doktor kontrolünde vajina kısmında yapışma gördü doktor. Krem verdi 2 hafta kullandık ama açılmamış çocuk cerrahi uzmanına yönlendirdi. Daha çok küçük cerrahi müdahaleyle açmaya mı çalışcaklar nolucak. Başına böyle bi durum gelen varsa bilgilendirebilir mi çok korkuyorum