Mavi666 Aynı aynı bizim durum Yani. Resmen o mama sandalyesinde, ben sandalyede bi iki saat istesin de ağzını açsın diye uğraşıyorum ama nafile . Bi de içinde kurt var gibi sağa sola elleriyle vurup duruyor , benim elimdekini de düşürüyor kaşığı falan.. çok aşırı inatçı bi bebek. Bende yedirmiycem artık diyorum ama pes edersem de bu sefer tamamen unutur mu diyorum . 😐 Ben hiç böyle hayal etmemiştim ne vardı bizimkiler de iştahlı olup öğünlerini tam yeseydi Yani .