Yarın 3 aylık oluyoruz. Benim kızım 7-8 günde bir yapıyor. Sadece anne sütüyle besleniyor. Doktorumuz huzursuzluğu yoksa müdahale etme anne sütü alan bebekler 10 güne kadar normal demişti. Ne zaman düzelir ben de merak ediyorum. Herkes ek gıdaya geçince düzelir diyor ama bakalım 🙋🏼♀️