Cgnege44 yigitinanneesii emzirdim dün 2.yi oldum kol ağrım dışında biseyim yok ilk asida bebeğimde huysuzluk ve 37derece ateş olmuştu sasrtici ama 2 saat hafif ateş oldu sorna geçti havalar çok sıcaktı ondanmidir bilmiyorum tabiki
Sevinc543yakut yigitinanneesii dün 2 dozumuda oldum hafif kolum ağrıyor bi sıkıntı yok emzirmeye devam 18 aylık bebegim
Cgnege44 yigitinanneesii Olmaz ins hocbirimize 🤲🤲 kefir sarımsak et tavuk şeklinde beslenin pekmez vitamin kullanın halsizlik oluyor çünkü
Sura20- yigitinanneesii doktor ilk sütünü verme sağ dök gitsin üzerinden 6 saat geçsin demişti bir emziren anneye
Srhtzlyh yigitinanneesii küçükmüş sağlık ocağını arayıp sorun benim hemşirem emzirebilirsin dediği için emzirdim ama belki küçük olunca farklı bir şey söyler