Bebeğim geçen ay ve bu ay az kilo aldığı için beş aylık oldu bu ay ek gıdaya başladık doktor kontrolü ile .bebeğim 7500 kg .İlk başlarda çok güzel kilo alıyordu birden yavaşladı neyse ek gıdaya ilk yoğurtla başladım üç gün kuralıyla elma püresi de verdim yumurta sarısı verdim .sorun kabızlık .Doğru düzgün kaka yapmıyor üç gün önce azıcık kaka yaptı daha yapmadı .çiş yapıyor bezi ful doluyor ama yine yapmazsa diye korkuyorum ne yapmam lazım ?