Kızlar benim bağlı olduğum sağlık ocağı randevulu olmuş resmen şaka gibi ya. Oturduğum apartmanın dibinde sağlık ocağı. Önceden rahat gidebiliyordum çocuklarım hastalanınca hemen. Vasıta gerektirmiyor. Ama şuan randevu almaya çalışıyorum, ya randevu vermiyor yada 4-5gün sonrasına. Böyle saçmalık mı olur? 🤔 oturduğum semtte 4 sağlık ocağı var yani yoğun da olmuyor oyüzden. Bir kere randevu almadan gittim içeri almadılar. Sizin oralarda da öyle mi?