Kızlar dün post açmıştım sağlık ocağı bebeklerin aylık kontrolünü yapmıyor covidi bahane edip yoğunuz diye bugün sağlık bakanlığı şikayet hattını aradm fakat onlarda covidden dolayı doktor hastane şikayeti kabul etmiyoruz dediler ben sağlık ocağını Bas ka nereye şikayet edebilirim