Kızlar bebegım yaklaşık 5 gündür hasta atesı var 38lerde huzursuz yemek yemek istemiyor doktora goturduk üst solunum yolu enfeksiyonu dedi boğazları azıcık kızarmış dedi antibiyotik falan yazmadı 5 gündür atesı hep 38 lerde basına gelen varmı ne zaman geçer bu illet burnu tıkalı bogazları dolu , kulaklarına falan da baktı bişey yok kan da enfeksiyon 5.80 lerde çıktı acaba bu üst solunum yolu enfeksiyonu olduğu için böyle çıkmış olabilir mi ? Kaka testi verdik sonucu bekliyoruz ☹️