Beyziikoo mom18 Benim kızım da aynı resmen tükürüyor gülüyor diliyle biberonun ucunu yalıyor ama asla içmiyor 😂 Kaşıkla verin daha iyi gidiyor o zaman 😬
Koalina mom18 Benim kızımda öyleydi kaşıkla zorla veriyordum hatta postta açtım diye hatırlıyorum çok üzülmüştüm ama inanın yavaş yavaş içmeye başlıyolar şuan lıkır lıkır içiyor
Umay_ mom18 Anne sütü alıyorsa su vernek gerekmez eğer mama alıyorsa kaşıkla teklif edebilirsiniz. Zaten mide kapasitesi küçük olduğu için kaşık ile yeterli olacaktır. Bence zorlamaniza ya da endişe etmenize gerek yok 😊
Beyziikoo mom18 Bir kaşık değil birkaç kaşık verin tüküremiyorlar o zaman zaten deli gibi suya ihtiyaçları yok akşama kadar birkaç sefer versek yeter heralde 🤷🏻♀️
Deletedmom27337 Umay_ dün bir bayan paylaştı bebeği susuz kaldığı için böbreklerinde kum birikmiş. Doktor biz su vermeyin deriz ama siz verin demiş. Bu sıcaklarda verilmeli çünkü çok terliyorlar. Hatta sizi etiketleyim bulabilirsem
Deletedmom27337 mom18 ben 3 günlükken başladım şuan 4 ay 26 günlüğüz hala biberonla beceremiyor kaşıkla veriyorum düşün 🙈
mom18 Deletedmom27337 bizimki biberon tutuyor içine sütümü sağıp versem içiyor ama su koyunca çok az içiyor içmiyor tükürüyor
Deletedmom27337 mom18 bnmkide öyle cnm doğdugundan beri mama içtiği için mamada problem yok ama su olunca ağzının kenarından dışarı atıyor 🙈 alıştırma vardağı bile aldım beceremiyor :) en rahat kaşıkla içiyor :) mama kaşığı aldım onunla veriyorum ben
Esomi mom18 Benim bebeğim de içmiyordu o aylarda kaşıkla ya da şırıngayla içirdim. Şimdi 8 aylık 2 gündür kendi isteğiyle içiyor. Bir de bardakla içmeyi seviyor. Bebekler bardak sever öyle deneyin bir de alışacaktır zamanla suyun tadına.