Merhaba arkadaşlar 1 aylık bebeğim var yaklaşık 3 haftadır sarı yeşil ve mukuslu kaka yapıyor bazen tamemen yeşilde olabiliyor üç doktora götürdük ikisi normaldir dedi anne sütündeki laktozdan kaynaklı dedi birisi de bağırsak enfeksiyonu var dedi şaşırdım kaldım hangisine güveneceğimi bu durumu yaşayan varsa yardımcı olursa sevinirim