Merhaba anneler bebeğim 2,5 aylık dün hemşiresi farketti sağ gözünde kayma var sanki dedi aslında bende farkettim ama daha küçük olduğu için odaklanma yapamıyor diye düşünmüştüm bugün göz doktoruna gittik ve evet sağ göz dışa atıyo dedi daha çok küçük geçer mi dedim yok dedi geçmez dedi 6.ayında gözlük takacağız dedi eğer takmazsa ameliyat dedi doktor hiç olumlu konuşmadı 1ay sonra tekrar gel dedi bakalım yine gözüne dedi normal mi bu durum diye soruyor babası doktor hayır normal değil diyor hiç olumlu konuşmadı kocaeli gebze medical park hastanesi memnun kalmadım doktordan da başka doktorlara da gideceğim var mı oğlum gibi olan anneler normal mi daha küçük çünkü düzelir mi😢😢😢😢