Buglem_Bugra 4 ay aşısını yaptirali 1 buçuk ay oldu bugece kolunda kanama olmuş başına gelen varmi doktora gotursemmi sizce
Ysg0 Buglem_Bugra 2. Ay verem aşısı koldan oluyor. 4. Ay aşıları bacaktan.. siz de sanırım verem aşısını soruyorsunuz, o iz kalan aşıdır. Akıp kabuk bağlar. Siz dokunmayın, koparmayın. Aşısının tuttuğunu gösteriyor.
Ysg0 Buglem_Bugra geç falan mı yaptırdınız acaba? 2. Ay aşıları 1 kol, iki bacak. 4. Ay aşıları ise 2. Ayda yapılan aşının devamı yani 2 bacaktan yapılıyor.
Mrvblgc Hangi aydaydı hatırlamıyorum ama bizimde kolda kanama olmuştu sağlık ocağı aşının tuttuğunun göstergesi demişti. Kocaman yara olup kabuk tuttu soyuldu sonra
Reyhanbrn_81 Buglem_Bugra Yani yanlış olmasında 2.ay aşısının tuttugu 4.ayında belli olurmuş kabuk baglarmış diye biliyorum