Zehra-123 hıı erken doğanlara göz muayenesi 3aya kadar yaptırın diyolardı öyle duymuştum da benim kızım 37de doğdu götürdüm 3. ayında sadece ışıkla takip ettirdi adam ROP muayenesi varmış heralde ona gerek var mı dedim yok dedi 2 yaşında getir bi daha dedi