Kızlar selam
bebeğim 5,5 aylık. 5. Ayda tadımlara başladık doktorumuzun tavsiyesiyle. Kurban olduğum şu tadımlardan sonra ne yediriyosunuz? Hepiniz mi bebek irmiği bebek tarhanası vs veriyosunuz? Hiç mi biriniz yok ben çok özel hazırlamıyorum yediklerim ağır şeyler olmadıkça ondan veriyorum demiyosunuz? Biri bana şu işin kolayını anlatsın🤭 Bebekler için hazır satılan ürünler var instagramda vs bi kaç kullanımlık onu biliyorum ama asıl ben onlara güvenmiyorum mesela. Tadım bitince en kolay ne yapabilirim bana sağlıklı yediren ama kolaycı arkadaşlar tavsiye verirse sevinirim😅