HaticeClk Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu 2 hafta önce adet oldum bittim bugün az biraz kanamam olmuş sizdede böyle olmuşnuydu? Adetliyken ilaç kullanmıştm ağrı kesici falan bi kaç gün acaba ondan olabilir mi yoksa doğumdan sonra böyle oluyor mu
Rayaas HaticeClk Emziriyorsaniz 1 yil duzensizlik normal diyorlar doktorlar. Yeni dogum yapmışsınız ara kanamalar olabilir. Duzene girecektir merak etmeyin ☺️
Seymaltun2861 HaticeClk 4,5 ay önce doğum yaptım henüz adet olmadım 1 sene düzensizlik olacağı gibi hiç olmamakta normal kabul ediliyor