serebro benimde eşim pozitif test için aradım gelmediler. Dün aradılar yoğunluktan gelemiyorlarmış emniyetten izin almışlar temaslılar için kendiniz gidiş hastahanede test verebilirsnz yolda çevirme veya başka bir durum olursa izinli olduğunuzu söyleyebilirsnz dediler. 6 gün geçti eşimin testinin üzerinden bende belirti olduğu için bu sabah kendim gittim hastaneye malasef pozitif. O yüzden belirtnz varsa kendiniz gidebilirsnz hemen. Ne kadar erken ilaca başlarsanız o kadar iyi