Kayınvalidem uzun yıllardır çocuk bakıyor. 10 ve 5 yaşlarında iki kardeşler. 8 yıldır kayınvalidemleler. Eylül’de işe döneceğim için, kayınvalidem Haziran ayında işten ayrılacağını söyledi. Kadın avukat, eşi doktor ve öğretim üyesi bu arada. Başta bırakmak istemediler, zam teklif ettiler. Ama kayınvalidem bebeğime bakacağı için kabul etmedi. Şimdi son 2 hafta kaldı, giden kimseyi beğenmiyorlar. Herkese bi kulp takıyorlar. En son teklifi şu olmuş: Maaşına 1500 lira zam yapacakmış. Ben de 1000 lira ekleyip kendi bebeğime bakıcı bulacakmışım 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Siz olsanız kabul eder misiniz? Kayınvalideniz varken 13 aylık bebeğinize bakıcı tutar mısınız? Bu arada kayınvalidem gerçekten güzel çocuk bakar. Tv izletmez, öğün atlamaz, parka çıkarır, her istediğini yapar filan. Bakma konusunda tereddütüm yok.