Gngrayse Merhaba arkadaşlar bebeğim sürekli Öksürüyo salya çıkarıyor ve ishal var hastaneye götürdüm ciğer filmi temiz çıktı kan temiz çıktı ama çok Öksürüyo doktorumuz diş çıkarıyor olabilir dedi bu durumu yaşayan oldu mu
Cicek_Gokce46 Gngrayse aynı sıkıntı bizde de var burnunu fizyolojik serumla düzenli temizlemesi söyledi doktor bir de şurup verdi balgam çıkarmaya çalışıyor oğlumda 6 bucum aylık benm oğlum
KutayinAnnesiii Cicek_Gokce46 balgam sökücü şurup kullanıyordum sağlıkocağı vermişti ve peditus kullanıyordum verme onları dedi çocuk doktoru küçük daha dedi balgam sökücü daha çok öksürük yapıyormuş alerji damlasıyla kurtulduk biz çok şükür 5 aylığız
Gngrayse Cicek_Gokce46 evet bizede şurup verdi kakadan da çıkarıyor galiba kakada balgam görüyorum sizde de öyle mi
KutayinAnnesiii Oğlum 5 aylık bizim de öksürüğümüz vardı doktor alerji Damlası verdi 3 gün kullandım geçti öksürüğü filmi falan temiz çıkmıştı bizim de geniz akıntısı var dedi
Cicek_Gokce46 KutayinAnnesiii bize de peditus verdi sağlık ocagı kendi doktorumuz izinde vermesem mi ki şimdi tereddüt ettim
KutayinAnnesiii Gngrayse ben 3 gün verdim kestim sonra çocuk doktoruna gidince daha çok öksürük yapar iyi yapmışsın dedi. Alerji Damlası verdi işte ondan sonra tamamen kesildi öksürüğü