Civciv21 Aşırı karşıyım emzik kullanımına vermedim, kaç çocuğum olsa da vermeyeceğim. Görecelidir saygım sonsuz..
İlk 6 ay her ağladığında nerde olursam olayım kendime uygun yerler bulup emzirdim.
6 ay sonra zaten ek gıda dönemi , oyuncak tutma ,ilgi odağı dönemi eline birşeyler verip susturuyordum.