Sevimparlak_0 Kızlar merhaba uyandım ve oğlumun bezini değiştirdim bişey fark ettim kakası yeşil gelmiş neden acaba, daha ilk çocuğum pek bilgim yok kusura bakmayın.
Leylaozdrgt Sevimparlak_0 benim bebeğiminde öyleydi ilk 3 ay yeşil yaptı doktorlar normal dediği için bişey yapmamıştık 3 ay dan sonra mamayı değiştirdim sarıya döndü
Yeniaanne Sevimparlak_0 ilk ayda bebeğin kakası koyu oluyor sonra sarıya dönüyor ondan olabilir mi takip edin yine de