En zor dönemleri gerçekten tutunup kalkma sürekli pat küt düşme 🤯🤯 onunla bir yerlerde ben de emekledim arkasında pijamalarımın dizleri yırtıldı artık o derece, bi de merak ediyorlar her yeri karıştırıyorlar, yürümeyi tam öğrendiğinde geçiyor yani en azından dengesini sağlıyor düşecek derdin olmuyor, her yaşın farklı zorlukları var bu geçecek başka bişey başlayacak 🤦♀️