Kızlar bacağımı alırken jiletle kestim derin de olmadı hep keserdim hiç izi kalmaz geçerdi bunda böyle oldu yüzeysel yüzüldü 1 ay oldu ne kırmızılığı geçti ne de izi var mı benim gibi olan ne yaptınız izi kalsa bile kırmızılığı geçiyor mu rahatsız oluyor musunuz izinden?