Nezle oldum doktor öyle dedi. Sonra koku almamaya başladım kovit olduö diye korkup test verdim negetif çıktı. Ama hala koku alamıyorum tat var koku yok. Nezle böyle birsey miydi arkadaslar. Uzun zamandır olmadığım için unutmuşum. Kızım kaka yapıyor kokusunu duymadığım için farketmiyorum🤣.temizlik yapıyorum deterjan kokusu alamıyorum çok tuaf