Hilalrkmn Başına gelen varmi kizlar kafayi yiycem dun bsy yoktu az once farkettm aksam esim gelince goturcz doktora ama gidene kdr icim icimi yer neden sismsitr sizce?
Seymen1905 Hilalrkmn benimde fikrim yok ama akşamı beklemeseniz belki önemli bişeydir acil müdahale gerekiyodur gidebilcek durumunuz varsa bence beklemeyin
ggmom Hilalrkmn yorum yapamayacağım o zaman. Boşta olan kaburga çıkıntı gibi duruyor da orasıyla korkmayın diyecektim bizim kızın da aynı çünkü. Dr normal demişti