6 buçuk aylik bebegim mama yemek istemiyor 2-3 gundur. Sadece mama ile beslenen bir bebekti ve mamaya karsi cok istahli bir bebekti. Ne zamanki ek gıdaya basladik ondan sonra boyle oldu. Yanlis anlasilma olmasin, ek gidaya da istahli degil, sadece yoğurt ve muz seviyor onun disindakileri tukuruyor. Daha cok kucuk ne yapmam gerekiyor bilmiyorum, nasil asabilirim bu durumu?