kelebek21 Merhaba anneler , mamayı yaptıktan sonra bazen içmiyor tekrar ısıtıp verilebilir mi , dışarda kaç saat durabilir? 6 aylık
Yusufefem kelebek21 Bebelac üzerinde 2 saat içinde bitirmeli yazıyor diğer mamalar 1 saat içinde yazıyordu
MLSVS kelebek21 1 saat duruyor. Tekrar ısıtılmıyor malesef benim de hep çöp oluyor kedilere veriyorum
Atamom16 kelebek21 tekrar ısıtılmaz mama kutuların üzerinde yazıyor içme süreleri ben hiç bekletip vermedim yeniden yapıyorum
BBBuse kelebek21 disarida 1 saat dolapta 3 saat bekleyebiliyor, ısıtmak için biberonu sicak su dolu bir kasenin içinde beklemeniz gerek
Medusafer kelebek21 max 1 saat ama ben asla o kadar bekleymiyorum 15 dakika içinde içmezse yenisini yapıyorum
Eysar kelebek21 İcmezde döküyorum birkaç kez deniyordum ancak artık anlamdim nezman yer yemez ona göre yaparım hiç kalmaz