Merhaba benim kızım 2 yaşında şuan hala emiyor ve yatağımızda yatıyor. Çalıştığımdan dolayı özlüyorum yanımda olsun diye hiç ayırmadım ve emzirdiğim için gece yanımda daha kolay oluyordu ama şimdi artık emmeyi ve odasını ayırmayı da düşünüyorum ikisini aynı zamanlarda yapmak muhtemelen ikimiz açısından da zor bi süreç olacağı için önce birinden başlamak istiyorum sizce nasıl bi yol izlemeliyim önerisi olan bu durumu yalanlar var mı