Aydasmom Arkadaşlar beebgim dogdugundan beri sleepy natural kullandım ama nedense 4 numarada bi koku var sürekli kakasını yapmış gibi hissediyorum acıyorum bakıyorum yok eşimde fark etti bu seri kokuyo dedi başka marka bezde almak istemiyorum sadece sleepynin başka serisine geceyim dedim bionatural ya da sensitive ya da sleepy estra kullananlar hangisi iyi acaba karar vermedim yardımcı olursanız cok sevinirim
ggmom Aydasmom lastikleri sıkmaya başlamıştı bionaturale geçtim ben de daha iyi sanki. Geceleri de pijama serisinin külot bezini takıyorum mis gibi
senamiray Aydasmom ay bu dediğini sadece ben yaşıyorum sandım diğer numaralarda yoktu valla 4 e geçince oldu kaka yapmış gibi kokuyor ama yok
Okuroya Yazınızı görünce merakımdan gittim kokladım 😂 mis gibi bez kokuyor ,😍 diğer numaralar ile aynı kokusu acaba aldığınız pakette mi bir sorun vardı ki. Bı yerde görmüştüm bezlerinde son kullanma tarihi oluyomus
Aydasmom Okuroya yaa olabilir bakıyım bende bi tarihlerine ☺️Ama burda okumuştum 4 ve 5 numaraalrı kokuyo diye tabi o zmanlar 2 kullandıgımız icin cok takılmamştım şuan başıma gelince hatırladım😁
Aydasmom ggmom yaa bende bionatural düşünüyorum asılda ama bazıları ince diyor alıp kullanmadım hicte o yüzden kararsız kaldım
ggmom Aydasmom ince olması daha avantajı bence hem yaz ayı hem de kalın olunca potluk oluyor. Benim kızım çok hareketli olmasına rağmen Sızdırma yapmıyor yani kolay kolay. Biz 5 numara kullanıyoruz suanda
moommm Ya bende bu hafta 3+ aldım ama normal üçe göre daha ince ve naylonsu bi yapısı var normalmi sizce bi pişman oldum 3+ aldığıma sanki🤦🏻♀️
Esan06 Aydasmom doğduğu günden itibaren bende Sleepy Natural kullanıyorum şuan biz de 4 numara kullanıyoruz kokulara çok hassasım ama hiç bir kötü koku yok aldığınız yer yada bezleri tuttukları yer ile alakalı olabilir çevremde de kullanan var ilk defa duyuyorum aldığınız yeri değiştirip deneyin isterseniz
Aydasmom Esan06 bezde kokladıgımda koku yok ama kullandıkça oluyo bu durum önceki numaralarda hic böyle birşey yaşamamıştım
Esan06 Aydasmom 13 paket kullandım hala da devam ediyorum ama hiç yaşamadık sabit bir yerden mı alıyorsunuz sahte olma ihtimali olabilir belki
Esan06 Aydasmom sahte olmuş olabilir malesef belki onların eline de sahte geçmiş olabilir aldığınız yeri değiştirip deneyin isterseniz bi kere internetten almıştım kağıt gibi geldi dokusu bile farklı oluyor Getir büyük ’ten alışveriş yapıyorum kampanyaları yakalarsanız interttekiyle eş indirimler oluyor