Ebruseyda karnına dokunduğunuzda daha şiddetli ağlıyosa ve karnı sertse gaz sancısı çekiyodur mümkün olduğunca bacaklarını bisiklet hareketi yaptırın ileri geri ittirin sıcak bi banyo yaptırıp karnını şampuanla köpürtüp gaz masajı yapın bağırsakları harekete geçirince daha da rahatlicaktır benim bebeğim kolik ve aynı zamanda süt alerjimiz var 5aylığız hala gaz sıkıntısı çekiyoruz baba doktorum çok ağlayıp bunaldığı zamanlarda hep banyo yaptır rahatlar eğer sancı çektiğini düşünüyosan fitil atabilirsin diyodu ben banyonun çok faydasını gördüm bide gaz için bi damla şurup vs. Kullanıyomusunuz