Ecemdefne2 buradaki bazı insanlar, akıl verip doğru düzgün konuşmaktan çok linçlemeye, insanları resmen aşağılamaya geliyorlar. Bazen anneliğe kadar gidiyor konu.
İnsanlarımız kırıcı olmayı daha çok tercih ediyorlar malesef.
Bu posta verilen cevaplar senin moralini bozabilir, bozacaktır da. Sana ne doğru geliyorsa onu yap.