Havva3437 Hanımlar merhaba benim kızım 38. Hafta da 2800 gr doğdu hastaneden çıktığımız da 2620 idi bugün 47 günlük ve kilosu 4300 sizce iyimi kıyas için sormuyorum bebeği 1. Ayda 6000 kilo olanları duyunca acaba diyorum besleyemiyomuyum
zeynepbalci Havva3437 benim kızım 4 aylık olacak ancak 6 kg olmuştur belki dinleme öylelerini ğyi maşallah bebeğin, anne sütü mü mama mı alıyo
fatma_erva Havva3437 Benim kızım da 39.haftada oldu 2700 gr doğdu şuan 52 günlük 4800 kilosu . Yani sizin ki gayet iyi beklenenin de üstünde bence maşallah
yaseminoztrk Havva3437 o doğum kilosu ile alakalı. Maşallah sizin bebeğiniz de gayet güzel kilo almış ❤️
Hipatya Havva3437 gayet iyi kilosu kızım 3100 doğdu çıkana kadar hastaneden 2850 oldu 1 ayda 4600 oldu kilosu şuan 3 ay bitmek üzere yaklaşık 7 kilo hızla kilo alıyorlar 🧿