Merhaba kızlar havalar biraz serinledi malum çok sıcak değil. İlk bebeğim 4,5 aylık artık nasıl giydirsem bilemiyorum. Sıcak havalarda hep kolsuz zıbınla durdu gece gündüz. Bi şey de örtmedim zaten. Ama şu sıralar üşür gibi hissediyorum kolları bacakları hafif serin. Direkt uzun kolluya mı geçiş yapmalıyım yoksa tişört şort tarzı bi şey mi?