1minikannesi her şeyi ısırıyordu, salya, sürekli kaşıtıyordu(parmak kaşıyıcıyla), huzursuzluk ve ateş olmuştu tetagil kullandığımda ateşi vs geçti ama sürekli ya elini ya bizi ısırıyordu hiç dişinin orasıda şişmedi mesela 1 hafta önce doktora gittik daha zamanı var dedi 3 gün önce dişi çıkmış😅🤷🏻♀️