aloeverrra Kızlar 2 ay 15 gün oldu korona olalı aşı randevumuzu aldık ama olana kadar korona olurum diye çok korkuyorum 2. Olan var mı ? Ve kaç ay sonra oldunuz? Belirtileriniz nasıldı 1. Ye göre ?
1234___ Çok şükür şimdiye kadar ne oldum nede test yaptım. Çevremde çok koruna olan var ama 2 defa olanı yok