Merhaba anneler, kızım tam 6 aylık şuan 5 aylıkken doktor önerisi ile tadımlara başladık ve bitti. Hergün akşam yoğurt veriyorum, gündüz çorba yapmaya çalışıyorum yada püre, verebilirsem meyve veriyorum şeftali yada nektari. Ama bunların hepsini ara öğün olarak veriyorum. Hala 3 saatte bir mama alıyor mamadan 1.30 saat sonra ek gıda veriyorum. Artık normal öğün olarak verebilir miyim yoksa bir süre daha devam etmelimiyim? Bide havuç patates kabak bunları asla yemiyor. Biraz tarhana içti sonra onuda içmemeye başladı. Bir tek yoğurt yiyor bide şu delikli emzikte meyve. İyice sebze den soğumasın diye başka meyve de vermedim. Bana yardımcı olur musunuz ❤️