3 gündür ıshaldim bu akşam kayınvalidemler maç izlemeye geldi ben çok fena fenalaştım karınıma mideme kramp girdi midem bulanmaya başladı onlar gitmeden çocuğu bırakıp acile gittim doktor hiçbir ılaç vermedi emziriyorum diye kusma olursa tekrar gel dedi probiyotik aldım bende eve geldim tüm gece boyunca kustum içtiğim 1 bardak suyu bile kusuyorum sabahı zor ettim afedersiniz artık ıshal bile değilim bildiğin su yapıyorum eşim bir yandan benim kusmuklarımı temizliyor bir yandan bebekle uğraşıyor perişanım