Sibel43- bebeğim de kabızlık baya yaşıyor😓sizin gibi biogaia kullandık probiyotik olduğu için kabız yaptı. ben çözümü kaka için ıkınmaya başladığında bezini açıp bildiğiniz çocuğu çişe oturtturur gibi tutuyorum bacaklarını iyice karnına bastırarak ağlasa da o şekilde yaptırmaya çalışıyorum 😢 sonrasında sürekli kakayı yumuşatacak besinler veriyorum rahatlıyor kabızlık zor, Rabbim yardımcımız olsun 😪