Sebnem1 Merhaba herkese sezeryan yapanlara bir sorum olacak dikiş bölgenizdeki tüyleri jiletle alan oldumu? Bugün tam 1 ay oldu ağda yapmak istemiyorum jiletle alsam Bi sorun olur mu dikişde kanama acıma gibi?
cutemommy Sebnem1 hayir hicbir sey olmuyor ama tabi iyilesmenize bagli ben acisi azaldiginda yapmistim
Neslihannn_ Sebnem1 yara iyileşmemde bi sorun görmeyince doktorum, ağda yaptırmıştım ben kırkımın çıkmasına bikac gün kala. Hiç bi problem olmadı
Hafsaefsa Bende jilet düşünüyordum doktorum tüy dökücü krem dedi onlarında içinde ne var belli değil ya yara yerime bişey yaparsa diye düşünüyorum
Oykuaygun Sebnem1 1-1.5 ay sonra falan. Çok korktum yarım yamalak aldım ilk sonra dedim boşver 😁 Sezeryan sonrası 2. Gün korse takanlar varmış ben 2.ayda bile takamadım
Sebnem1 Oykuaygun 1 ay oldu korse bile takmadım daha hala hafif bir sızlama var 1 aydır dikiş yerime lif bile sürmedim 🤦🏼♀️