Egeninincisi Kızlar bi ablama hediye olarak çiçek göndereceğim ama karar veremedim. Guzmania çiçeği mi yoksa beyaz antoryum mu göndereyim ? Doğum günü hediyesi olacak.
Zinnureyn Egeninincisi Kuzum 2 çicegide bilmiyordum. Google’dan baktım 🤭 Beyaz antoryum diğerine göre daha güzel bence 👌🏻☺️ Diğeri biraz kaba duruyor.. Fakat neden sadece bu ikisi? Mavi orkideler var. Çok zarifler Bence bunuda bir düşün 💙😚