Jyskmomk aynı durum benim oğlumda da oldu 19 aylık bi sabah kalktı ve sağ ayağını hiç bir şekilde basmıyordu sadece parmak ucuna basıyordu. Doktora gittik film çekildi kan tahlili yapıldı ama hiçbirşey çıkmadı. Bebeğim bunun öncesinde biraz hasta gibiydi. Soğuk algınlığı, burun akıntısı öksürük balgam şikayetleri vardı. Gittiğim doktor gribal enfeksiyon sonrası eklemlerde bu gibi durumlar olabilir bikaç güne geçer dedi ve dolven şurup verdi. Şurubu iki gün kullandım ve gerçekten kendiliğinden geçti. Sizinki de öyle olabilir