Merhaba kızlar Bir hafta önce eşim pozitif çıktı Tam 7 gündür Karantina altındayız 25 aylık oğlum ve ben de bir şey yok oğlumun Sadece biraz Nefes alışverişi zorlanıyor gibiydi izolasyon için gelen sağlıkçıya sordum gösterdim sıkıntı yok gibi dedi ateşi olursa ılık duş aldırın ateş düşürücü verin Biraz önce kalktı oğlum ateşi 37 çıkmıştır biraz da halsiz gibi gözlerinden belli oluyor acaba bir sıkıntı olur mu geçer mi korkuyorum oğlum da Corona olduysa diye neler yapabilirim oğlumun ateşi daha fazla çıkmaması için fitil verdim ateş düşürücü başka tavsiyesi olan varmi kizlar 😔😔😔🙏🙏