Arastryk21 Kızlar oğlum 2 aynı butirdi halen çok gazlı geceleri uyumuyor gaz yunzden zinco metsil rezeneler anason lar yağlar busuru şey kulandim halen çok gazlı memnun kaldığınız bir şurup yazrmisiniz hemen Alaçam oğluma artık rahat uyusun
Ayseege6156 Arastryk21 iki aylık bebeğe anason rezene ? Doktorunuzun bundan haberi var mı çok zararlı bence sormadan vermeyin derim .. biogagia sapsimplex gaz damlaları çok iyi geliyor o gaz bu arada ortalama 6. Aya kadar devam ediyor 2 ayda bitmez yani
Syldz Arastryk21 profilimde yazdım bise ve çörek otu yağı doktoruna danış benim doktorum önerdi çok rahat kafam 1 ,5 aylıgiz daha kolikti ☺️
Eylosunannesi Arastryk21 momys bliss gripe water night time kullaniyoruz hem gazi aliyo hemde uyku yapiyo doktora danisip kullanabilirsin canim
Arastryk21 Ayseege6156 doktorumun haberi yok ama her birinden sadece bir çay kaşığı verdim zaten zararlı olcaginj düşünmüyorum zaten gaz damlalarinin içindede bu verdiklerimin yağı var ona bakarsak
Syldz Arastryk21 yaramaz olurmu. Kafam rahat sabahları bise koyuyorum gece de çörek otu yağı verdim Allah’a şükür rahat yatıyoruz
Ayseege6156 Arastryk21 siz bilirsiniz ama yanlış biliyorsunuz yinede bebeğiniz için lütfen dikkat edin 🌸
gulceninannesi1603 Arastryk21 ben vicol kullandım çok da memnun kaldım hala da kullanıyorum tabi eskisi gibi değil ama sancısı oldukça veriyorum
Mommy_bee Arastryk21 bende nane vermistim ama doktorum toksik miktarı bilemeyiz zehirler dedi bebege verme kendin ic dedi
Arastryk21 Ayseege6156 Teşekkür ederim yinede haklısınız ama bebeğimi benden daha iyi kimse düşünmez ❤️🦋
ipekk05 Rolria bizde colex kullanıyoruz ama bebeğimin kakasını yeşil yapıyo sizdede bu durum oldumu acaba
Rolria Emirinannesiiiiiii Bitkisel şurup düzenli kullanımda etki etti https://www.hizliresim.com/qtl1dkg
ipekk05 Emirinannesiiiiiii iyi geldi gibi üç gündür kullanıyorum ama kakası ishal gibi ve yeşil olunca korktum bıraktım bugün açıkcası sab simlexe geri dönücem gibi