Cemrelina bnm kızımda uyurken eliyle yüzünü kaptıyo karanlık olsun istiyo sanırım önkü özellikle gündüz uykularında yapıyo bnde yüzünü gözlerni kapatıyorm hemen uyuyo.yorumlarda uyanınca yapıyo demişsiniz uyanınca ışıktan rahatsız oluyodur bizde uyanınca hemen aydınlıga çıkmak istemeyiz ya öyle bişey demekki😊